środa, 4 czerwca 2014

Opóźnienie

Bardzo przepraszmy za brak rozdziału, ale niestety szkoła jest na pierwszym miejscu. Mamy koniec roku i walą nam 1923828181 sprawdzianów w tygodniu no i oczywiście wyciąganie ocen... Do tego w weekend mamy jakiś bezsensowny konkurs wokalny w Gdyni i do codziennych obowiązków dochodzą próby, przez które brakuje nam czasu na naukę i bloga. Dlatego znów was bardzo przepraszamy i ze smutkiem musimy ogłosić, że nowy rozdział nie pojawi sie najpóźniej w środę  :( .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I JAK TO JEST MOŻLIWE, ŻE POD OSTATNIM ROZDZIAŁEM SĄ TYLKO 4 KOMENTARZE?!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DLATEGO TE PRZEPROSINY SĄ SKIEROWANE ZWŁASZCZA DO TYCH CZTERECH OSÓB, KTÓRE SIĘ WYSILIŁY I NAPISAŁY NAM SWOJĄ OPINIE!
Ily sm

3 komentarze:

  1. już nie mogę się doczekać następnego ale mam nadzieję że przynajmniej dobrze Wam pójdzie na konkursie i wyciągniecie wszystkie oceny :) Pozdrawiam xx @blog2906

    OdpowiedzUsuń
  2. sorki ze wtedy koma nie dałam ale byłam na telefonie i naprawde nie miałam jak bo wszłam tylka na sekundę a potem wyszłam no a potem zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, powodzenia i czkean na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń